همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت

چاپ ایمیل

مسئول مرکز اسناد ، کتابخانه ها و مفاخر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه خبر داد.

دکتر علیرضا غفوری به مناسبت هفته پژوهش و در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی نشر دانشگاه و تالیفات اساتید دانشگاه و همچنین کتاب‌های چاپ شده از پنج سال پیش تاکنون، به مناسبت هفته پژوهش با تخفیف ۲۰ درصدی، تا ۲۵ آذرماه به اعضای هیأت‌علمی، کارمندان و دانشجویان عرضه می شود.

 وی گفت : این دانشگاه دارای ۱۰۳ هزار و ۴۲۲ عنوان کتاب در ۳۲۸ هزار و ۳۴۶ نسخه است  که از این تعداد ۶۱ هزار و ۴۲۹ عنوان کتاب به زبان فارسی و ۴۲ هزار و ۲ عنوان به زبان لاتین است.

مسوول مرکز اسناد ، کتابخانه ها و مفاخر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: همچنین از این تعداد چهار هزار و ۱۹ عنوان کتاب مرجع است که ۲ هزار و ۲۴۳ عنوان آن کتاب مرجع به زبان فارسی و هزار و ۷۷۶ عنوان کتاب مرجع به زبان لاتین است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای ۲۹۰ عنوان کتاب چاپ شده است که این کتاب‌ها توسط اساتید واحدهای مختلف این دانشگاه ترجمه، تالیف، تدوین و گرداوری شده است.

دکتر غفوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم اکنون دارای هفت کتابخانه است که در هر یک از دانشکده‌های علوم انسانی، حقوق، فنی و مهندسی، گلبهار، علوم تربیتی، علوم پایه و پزشکی یک کتابخانه مرکزی دایر است.