• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در نشست شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تاکید کرد: بسیج کارکنان ، مدیران دانشگاه را در تحقق الزامات بیانیه گام دوم انقلاب یاری کند

دکتر مرادی در نشست شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تاکید کرد: بسیج کارکنان ، مدیران دانشگاه را در تحقق الزامات بیانیه گام دوم انقلاب یاری کند

چاپ ایمیل

نشست شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد روز سه شنبه 23 آذرماه با حضور دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و سرهنگ زارعی فرمانده حوزه مقاومت ادارات کل شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دکتر محسن مرادی در این نشست با اشاره به ظرفیت های بسیج گفت: بسیج با پشتوانه و عقبه فکری خود یک نیروی موثر در امور اجتماعی و در سازمانها به عنوان یک نیروی پیشرو است. بسیج کارکنان ، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی بازوان توانمندی برای اجرای موثر و بهینه سیاست های ترویج و تعمیق باورهای مذهبی در جامعه هستند. ویژگی منحصر به فرد این مجموعه انعطاف پذیری آن است که برای بروکراسی پیچیده اداری در بسیاری از جریان ها می‌تواند نقش آفرینی کند.

 وی با تاکید بر اینکه بسیج کارکنان بایستی مدیران دانشگاه را در تحقق الزامات بیانیه گام دوم انقلاب یاری کند افزود : در این شرایطی که دشمن به دنبال ترویج بی اعتمادی و ناامیدی در جامعه هست بسیج باید نقش پررنگی ایفا کند. ما باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ۲۶ آبان سال جاری در خصوص مقابله با ترویج فضای ناامیدی در بین دانشجویان ، مجهز باشیم و عملیاتی کار کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد : امروز بسیج با ظرفیتی که دارد می تواند ملجا و محل امنی برای مشاوره اساتید همکاران و دانشجویان باشد. بسیج با مقبولیت و مشهوریتی که دارد می‌تواند اثرگذار باشد. در امیدآفرینی به مجموعه کارکنان دانشگاه موثر تر از قبل به شیوه کارآمد و اثر‌گذار باشد.

دکتر مرادی بر برقراری ارتباط موثر بسیج کارکنان با خانواده های آنان تاکید کرد و گفت: بسیج کارکنان به عنوان یک مشاور امین برای خانواده‌های همکاران باشد و دغدغه‌های آنان را به گوش مسئولان برساند.

در این جلسه همچنین احکام انتصاب جواد دوست زاده به عنوان معاونت فناوری فضای مجازی واطلاع رسانی بسیج و سیدجلال مهاجری به عنوان معاونت طرح و برنامه مالی بسیج از سوی فرمانده فرمانده حوزه مقاومت ادارات کل شهید رجایی مشهد اهدا شد.