نشست بررسی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

چاپ ایمیل

نشست بررسی برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، نشست بررسی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع و دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست، ضمن بررسی چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ماه شعبان و جدول پیشنهادی حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های استانی جشنواره امامت و مهدویت، از پوستر «جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت» رونمایی شد.

برگزاری جشنواره‌های شعر «مولود کعبه»، شعر «همای رحمت» به زبان ترکی، شعر «بشارت» به زبان عربی، شعر «صحیفه»، مولودی‌خوانی نبوی، نقاشی «سجاده رنگین»، کتاب‌خوانی «اختران هدایت»، آواها و نواهای نبوی، شعر نبوی و جشنواره ادبی «ما ملت امام حسینیم» از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت با محوریت برگزاری جشنواره‌های اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان در دو حوزه امامت و مهدویت به صورت موسسه فرهنگی هنری در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای این اعیاد در نظر دارد.

لازم به ذکر است، جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت از 13 رجب (26 بهمن) تا نیمه شعبان (27 اسفند) در دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.