• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در جمع نودانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد: خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر جزء انگیزه های معنوی و پیش برنده ما در دانشگاه است

دکتر مرادی در جمع نودانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد: خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر جزء انگیزه های معنوی و پیش برنده ما در دانشگاه است

چاپ ایمیل

مراسم توجیهی نودانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد روز سه شنبه 30 آذر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در این مراسم با اظهار خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ما به این خدمت افتخار می کنیم که بخشی از دین خودمان را نسبت به نظام انجام می‌دهیم. نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزش هاست و ما به عنوان انسان در میان انگیزه های مادی و نگهدارنده خودمان، انگیزه های معنوی و پیش‌برنده داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی افزود: یکی از انگیزه های معنوی و پیش برنده ما برای کار در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خدمت به نظام ارزشی و خدمت به کسانی است که در شکل‌گیری این نظام سهیم هستند و به این خدمت افتخار می‌کنیم. به این نوع خدمت به جامعه ایثارگر که بخشی از ارزش وجودی ما در سایه تلاش  این بزرگواران است افتخار می کنیم و این موضع دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در قبال دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه به حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر نیاز دارد گفت: اولین مسئولیت اجرایی بنده در دانشگاه مسئولیت ستاد شاهد و ایثارگر و خدمت به دانشجویان تحت پوشش این ستاد بوده و جزء بهترین دوران خدمت من در دانشگاه می باشد.

دکتر مرادی ساز و کار دانشگاه را ساز و کار آموزشی فرهنگی دانشجویی پژوهشی و اجرایی دانست و خطاب به دانشجویان تاکید کرد: با ستاد شاهد دانشگاه ارتباط خود را قوی تر کنید و از ابتدای حضور در دانشگاه از فرایندهای آموزشی و مالی آگاه شوید تا در آینده تحصیلی و شغلی خود با مشکل مواجه نشوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: شما در دانشگاهی وارد شدید که به لحاظ سرآمدی کارآمدی و روزآمدی یکی از قطب های علمی کشور است و تمام تلاش ما این است که برای اعتلای نام دانشگاه و ترفیع این مجموعه در خدمتگزاری به شما که به حق صاحبان نظام جمهوری اسلامی هستید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی افزود: حضور شما در دانشگاه را به مثابه برکتی در فعالیتهای دانشگاه می دانیم و انشاءالله این تلاش‌ها باقیات و صالحاتی باشد که در یوم تبلی السرائر به آن افتخار کنیم.

در ابتدای این مراسم مهدی نیک پی رئیس ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و خراسان رضوی به بیان گزارش از فعالیتهای موثر این ستاد در راستای حل مشکلات دانشجویان پرداخت و از دانشجویان خواست تا ارتباط خود را با ستاد شاهد دانشگاه قوی تر کنند.

همچنین در این مراسم سوالاتی از سوی دانشجویان مطرح شد که با حضور معاونان آموزشی ، توسعه مدیریت و منابع و فرهنگی دانشجویی دانشگاه به آنان پاسخ داده شد.

تجلیل از دانشجویان منتخب شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پایان بخش این مراسم بود.