• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی به آیین رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در پردیس دانشگاهی شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی به آیین رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در پردیس دانشگاهی شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

چاپ ایمیل

همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و برگزاری آیین رونمایی از سردیس این شهید در پردیس دانشگاهی شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر طهرانچی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"از شروع انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی ایران در حوزه های سیاسی و نظامی و علمی و ... قدرت خود را در منطقه تحکیم کرده است و در این میان پس از نقش آفرینی بی بدیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای در جایگاه رهبری؛ نخبگان حوزه های سیاسی و نظامی و علمی در تحقق عزت کشور در منطقه نقش آفرین بوده اند.

جایگاه سردار سلیمانی در میان نخبگان کشور در تحکیم قدرت و نفوذ نظام در منطقه بدیهی است و رهبر معظم انقلاب فرمودند »ما به حاج قاسم سلیمانی، شهید عزیز، به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب نگاه کنیم. سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه ی درس آموز، با این چشم نگاه کنیم.«  و بدون تردید مکتب سلیمانی مکتبی است که سلیمانی را ساخت، نه مکتبی که سلیمانی ساخته باشد؛ بنابراین تمامی نخبگان کشور در حوزه های مختلف می بایست علاوه بر تاسی از مکتب سلیمانی این مکتب را برای مردم نیز تبیین نمایند. و حاصل این دو مهم باید این باشد که اساتید و نخبگان کشور را برای دستیابی به قله‌های افتخار علم و دانش یک پارچه و متحد سازد. و سربازان جبهه علم و دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی خود با فتح قله های علمی منطقه و جهان، در مسیر اقتدار ایران اسلامی گام برخواهند داشت و با طی این مسیر پیرو واقعی مکتب سلیمانی خواهند بود."

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است این پیام توسط دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در پردیس دانشگاهی شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قرائت شد.