ارزشيابي جامع مكانيزه كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد از بهمن ماه جاری

چاپ ایمیل

بهمن ماه سالجاری اجرا می شود:

ارزشيابي جامع مكانيزه كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد/ ارزشيابي هر شش ماه يكبار

ارزشيابي جامع مكانيزه كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد از بهمن ماه امسال اجرا می شود

حسن احمدی مدیرحوزه برنامه و بودجه و ارزيابي عملكرد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه سيستم ارزشيابي كاركنان دانشگاه كه ساليان متمادي به صورت كاغذي و سنتي و صرفا براساس نظرات روسا و مديران حوزه هاي مختلف از پرسنل انجام می شد، با تلاش و پيگيري حوزه برنامه و بودجه و ارزيابي عملكرد دانشگاه با همکاری مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، از بهمن ماه امسال تحت وب صورت می گیرد.

وی افزود: این برنامه با استفاده از نظرات خبرگان حوزه مديريت و منابع انساني تهيه و آماده شده است.

احمدی در رابطه با نحوه عملكرد برنامه فوق به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: ارزشيابي در چهار سطح شامل ارزشيابي مسئول مستقيم از همكار، ارزشيابي مسئول غير مستقيم از همكار، ارزشيابي همكار از مسئول و ارزشيابي همكار از همكار انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه ارزشيابي همكار از همكار و ارزشيابي كارمند از مسئول براي هيچ كس قابل مشاهده نیست، خاطر نشان کرد: بنا به دستور رياست دانشگاه، نظام ارزشيابي عملكرد كاملا محرمانه تلقي شده و در صورت نياز،هر يك از حوزه هاي مديريتي و نظارتي به نمرات ارزشيابي، صرفا در صورت اخذ مجوز از سوي معاونت توسعه مديريت و منابع، گزارش به صورت كلي (ميانگين امتيازات مكتسبه) به مقامات مسئول ارائه می شود.

مدیرحوزه برنامه و بودجه و ارزيابي عملكرد دانشگاه با بیان اینکه پس از این نظام پاداش دانشگاه (كارآيي،حق جذب،كارمند نمونه، ارتقاء و ...) از طريق نظام ارزشيابي انجام می شود، بازه زماني ارزشيابي را هر شش ماه يكبارعنوان کرد.

وی در پایان گفت: در راستاي ارتقاء و تكميل برنامه جامع ارزشيابي كاركنان، زيرساختهاي لازم جهت امكان ارزشيابي كاركنان توسط مراجعين نيز فراهم خواهد شد.