• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت 12 بهمن: وظیفه جامعه نخبگانی تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت 12 بهمن: وظیفه جامعه نخبگانی تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است

چاپ ایمیل

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: جامعه دانشگاهی ونخبگانی مسئولیت خطیر تبیین و حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد صبح امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در جمع مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با تاکید بر حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: یک پدیده زمانی مقدس و قابل تکریم است که موجب توسعه جامعه شود، بنابراین اهمیت نظام جمهوری اسلامی ایران توجه به تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی بویژه مسائل اجتماعی در دنیای امروز است.

وی توسعه سیاسی و اجتماعی کشور را پلی برای تحقق سایر اهداف دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب توسعه در تمام زمینه ها شده و ما مکلف به حفظ دستاورد های آن هستیم ، چرا که هرگونه غفلت در حفظ دستاوردهای انقلاب موجب انحراف اهداف آن می شود.

دکتر مرادی، آگاهی را از جمله مصادیق توسعه اجتماعی برشمرد و با اشاره به اینکه اکنون این آگاهی به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بالایی است، افزود: در گذشته یکی از توطئه های استکبار و  رژیم منحوس عدم آگاهی مردم از شایستگی هایشان بود که امروز مردم از حقوق خود آگاهند و این آگاهی از دستاورد های مهم انقلاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با بیان اینکه انقلاب اسلامی تلنگری به آزادی خواهان جهان بود که تحت سلطه استعمار قرار نگیرند، تاکید کرد: جریانات مطالبه گری و هیات های آزادی بخش در کشورهای عمدتا مسلمان و جهان یکی از مهمترین و استراتژیک ترین دستاورد های انقلاب اسلامی است.

دکتر مرادی با تاکید بر خود باوری در نسل جوان و افزایش مسئولیت دانشگاهیان دراین خصوص، گفت: هم اکنون وظیفه جامعه نخبگانی تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است، چرا که دشمن بیکار نخواهد نشست و لحظه ای غفلت باعث سوء استفاده آنان می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار ملی وعدم وابستگی تبدیل به الگویی برای سایر کشورها شده است،َ افزود: علی رغم وجود شرایط مطلوب ایران در امور اجتماعی و اقتصادی، دشمن درصدد ترویج  ناامیدی به ویژه در نسل جوان است که ما می توانیم با حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.