دکتر مرادی: تاکید بر حمایت از فعالیتهایی که منجر به ارتقاء رنکینگ دانشگاه می شود

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه شورای پژوهش و فناوری استان عنوان کرد: 

حمایت دانشگاه از فعالیتهایی که منجر به ارتقاء رنکینگ دانشگاه می شود 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد تاکید کرد: هراتفاقی که موجب ارتقاء رنکینگ دانشگاه شود مورد حمایت دانشگاه و بویژه حوزه پژوهشی استان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در شورای پژوهشی و فناوری استان خراسان رضوی در جمع روسا و مدیران پژوهشی دانشگاه خواستار افزایش مطالبات پژوهشی مانند مطالبات آموزشی از مدیران پژوهشی شد و گفت: هراتفاقی که باعث پیشرفت و ارتقاء رنکینگ دانشگاه شود مورد حمایت حوزه پژوهشی استان است.

وی با اشاره به اینکه پژوهش و فناوری از مسائل مورد تاکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی است و باید بیشتر مورد توجه همکاران قرارگیرد، اظهارداشت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در برنامه گام دوم دانشگاه نقش پررنگی دارد، هر واحد و مرکزی که در حوزه پژوهش وفناوری مقام کسب کند علاوه بر جوایز سازمان مرکزی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز جوایز ویژه ای دریافت خواهند کرد .

کارهای پژوهشی باید براساس سند تحول و تعالی دانشگاه صورت گیرد

دکتر جواد بهارارا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد تاکید کرد: هر کار و پیشنهادی در حوزه پژوهشی باید در چهارچوب سند تحول و تعالی دانشگاه قرار گیرد و باعث ارتقا دانشگاه شود.

وی خواستار رسیدگی و پیگیری مصوبات شورای پژوهش و فناوری دانشگاه شد و گفت: در هر جلسه باید بازخورد مصوبات جلسه قبل بررسی شده تا موانع پیش رو رفع گردد.

دراین نشست فعالیت های پژوهشی استان تشریح شد و روسا و مدیران پژوهشی استان در خصوص هسته های فناور، استارتاپها و ... بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان این نشست تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با انجمن علمی فناوري چاپ ایران و اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوي و همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی بطور جداگانه به امضا رسید.