• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر یساقی: مزایای سامانه آموزشیار به معنی بی اشکال بودن آن نیست/ مسئولین دانشگاه آزاد در صدد رفع مشکلات آموزشیار هستند

دکتر یساقی: مزایای سامانه آموزشیار به معنی بی اشکال بودن آن نیست/ مسئولین دانشگاه آزاد در صدد رفع مشکلات آموزشیار هستند

چاپ ایمیل

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد 

مزایای سامانه آموزشیار به معنی بی اشکال بودن آن نیست/ مسئولین دانشگاه آزاد در صدد رفع مشکلات آموزشیار هستند

دکتر علی اصغر یساقی معاون آموزش و تحصیلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت : سامانه آموزشیار در ابتدای ارائه خدمات به دانشجویان در کنار تمام مزایای خود دارای اشکالاتی است که مسئولین سامانه در صدد رفع آن هستند.

دکتر یساقی  در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در خصوص ارائه خدمات سامانه آموزشیار بیان کرد: سامانه یکپارچه و متمرکز آموزشیار تحت مدیریت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خدماتی از جمله انتخاب واحد، پرداخت شهریه و امور فارغ التحصیلی ارائه می کند و درحال حاضر تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی از این سیستم متمرکز استفاده می کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد  با اشاره به مشکلات دانشجویان جهت اخذ گواهی اشتغال به تحصیل، تقسیط شهریه و... عنوان کرد: با توجه به اینکه مراجعه به سامانه اموزشیار بویژه در زمان انتخاب واحد بسیار زیاد است مشکلاتی از این قبیل مشاهده می شود.

وی با برشمردن مزایای آموزشیارتاکید کرد: البته این  به معنای بی‌اشکال بودن آن نیست و سامانه ضعف‌هایی دارد که باید برطرف شود.

وی در رابطه با مسئولیت سامانه آموزشیاراظهارداشت: سامانه اموزشیار یک رابط استانی در خراسان رضوی دارد ولی  گروه پشتیبانی سامانه درسازمان مرکزی دانشگاه مستقرهستند.

دکتر یساقی ضمن بیان تامین امنیت سامانه آموزشیار با نصب اپیکیشن آیگپ افزود: پیش از این واحد های دانشگاه آزاد اسلامی  از سامانه های مختلفی مانند سیدا و مین جهت دریافت خدمات آموزشی استفاده می کردند ولی سامانه ی  یکپارچه ای مثل آموزشیار برای دانشگاه ضروری بود .

وی با تاکید براینکه هوشمندسازی دانشگاه آزاد یک ضرورت است، عنوان کرد: با توجه به اینکه سامانه آموزشیار به کل واحدهای کشور سرویس می‌دهد، بنابراین زیرساخت‌های آن باید به مرورزمان توسعه یابد و پاسخگو کامل مراجعه کنندگان باشد.