ضوابط نیمسال دانش‌پذیری دوره فراگیر ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

ضوابط نیمسال دانش‌پذیری دوره فراگیر ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

مسئوليت تهيه كتب و منابع درسی معرفی شده در دفترچه‌ی ثبت‌نام، به عهده متقاضی می‌باشد و دانشگاه هيچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

آزمون به صورت چند گزينه‌ای برگزار می‌شود و دارای نمره منفی نمی‌باشد. عدم شركت در آزمون به‌منزله انصراف تلقی گرديده، مدارک ثبت‌نام و مبلغ واريزی عودت داده نخواهد شد.

هيچ‌گونه مزايا از قبيل كمک هزينه تحصيلی، بيمه، خوابگاه و.... به دانش‌پذير تعلق نمی‌گيرد. برگزاری آزمون، تصحيح پاسخنامه‌ها، اعلام نتايج و پاسخگویی در خصوص نتايج از طريق سازمان سنجش انجام می‌شود.

كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی با هر وضعيت استخدامی در صورت تمايل به ثبت‌نام، مجاز به انتخاب رشته‌های مركز/واحد محل اشتغال خود نیستند و بايد موضوع تقاضای خود را كتبا به رئيس مركز محل اشتغال خود اعلام كرده و واحد ديگری را برای تحصيل انتخاب نمايند.

كاركنان مراكز استانی دانشگاه آزاد اسلامی، مجاز به تحصيل يا انتخاب محل آزمون خود در واحد دانشگاهی محل استقرار استان نخواهند بود.

نوبت اول ثبت‌نام دوره‌ی فراگیر ارشد دانشگاه آزاد از ۲۳ اسفند آغاز شد و تا ۲۸ اسفند ادامه داشت. مهلت مجدد ثبت‌نام نیز از یکشنبه ۱۴ فرودین لغایت شنبه ۲۰ فروردین خواهد بود.

دفترچه راهنمای ثبت نام و آزمون کارشناسی ارشد فراگیر

http://www8.sanjesh.org/downloa.d/1401/pnu/EmpArshadAzad_Pnu_Note_v1.pdf