• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از درخشش دانشجویان این استان در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کشور خبر داد.

حجت الاسلام سیدمهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، با اعلام این خبر افزود: پنج نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، سبزوار و قوچان توانستند رتبه های اول و دوم رشته های مختلف بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد : بر اساس نتایج اعلام شده این دوره از مسابقات ، مبین محمدرجبی از واحد مشهد رتبه اول کشور در مسابقات کتبی نهج البلاغه را کسب کرد. سیدمحمد آریایی فرد از واحد مشهد رتبه اول کشور در رشته دعاخوانی و رسول فرهنگ از واحد مشهد توانست رتبه دوم کشور در حفظ 20 جزء قرآن کریم را کسب کند.

طاهری افزود: همچنین در جشنواره هنر و ادبیات این دوره از مسابقات ، مهدی صحرایی از واحد سبزوار در رشته شعر توانست رتبه اول کشور را کسب کند و امیرعباس اسمی زاده از واحد قوچان نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته اپلیکیشن شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد : در این دوره از مسابقات همچنین محمد علیزاده کارمند واحد مشهد توانست رتبه اول رشته تحقیق را در بخش کارکنان کسب کند.

وی همچنین خبر داد : مبین محمدرجبی علاوه بر کسب رتبه در این دوره از مسابقات ، به مسابقات سراسری دانشگاههای کشور نیز راه پیدا کرد که در آنجا نیز موفق به کسب رتبه دوم در رشته مفاهیم نهج البلاغه شد.